توضیح اول: اطلاعات پیش رو، حاصل مصاحبه انجام شده توسط دکتر یاسمن سیاری با افرادی است که این مسیر تحصیلی را طی کرده اند و ابتدا در پروفایل اینستاگرام با آدرس _lifearound_me آپلود شده است. به تاریخ انجام مصاحبه دقت کنید، زیرا قوانین تحصیلی و مهاجرتی ممکن است در طول زمان تغییر کرده باشند.

ویزای بلوکارت دانمارک تا جایی که اطلاع دارم کنسل شده و الان خیلی سخت گیر تر هستند، چون تعداد زیادی از کسانی که برای دانمارک اقدام کردند نتونستند از پس امتحان زبان و معادل سازی بربیان و بعد از انقضای مدت زمانی که داشتند، تقاضای پناهندگی کردند و در حال حاضر پذیرش پناهنده صفر شده، سعی میکنند در بدو ورود سختگیری بیشتری داشته باشند.
بچه های پزشکی و پرستاری باید از طریق اپیک ثبت نام کنند و مدارک مورد نیاز رو به وزارت بهداشت دانمارک بفرستند و بعد در صف ویزای xg1 قرار میگیرند، پرونده و مدارک اونها بررسی میشه.
برای بچه های پرستاری آخرین پرونده بررسی شده در فوریه ۲۰۲۰ بوده و برای بچه های دندان و پزشکی در ژانویه ۲۰۱۹ ، یعنی اگر از الان اقدام کنند و مدارک مورد نیاز رو بفرستند، چهار ماه دیگه براشون ایمیل (شما در صف انتظار هستید) ارسال میشه و حداقل تا دو سال دیگه پرونده شون بررسی و بهشون ویزا داده میشه.
با توجه به تقاضای زیادی که وجود داره و تبلیغات زیاد برای پزشکان، گمانم پیدا کردن شغل خیلی سخت باشه.

رفرنس:

https://en.stps.dk/en/health-professionals-and-authorities/registration-of-healthcare-professionals/

در این سایت میتونید تمام اطلاعات رو به زبان انگلیسی و دانمارکی بخونید.
nyidanmark.dk
این مصاحبه در تاریخ بهمن ۱۳۹۹ انجام شده است.
برای اطلاع از کلاسهای انگلیسی مجموعه کلیک کنید.

ارتباط با ما

از طریق فرم رو به رو برای همه خدمات و کلاسها میتوانید با ما در ارتباط باشید.
با قرار دادن شماره خود، همکاران ما در بخش پشتیبانی روی واتس اپ به شما پیام خواهند داد.

footer